Skip to content
Skoncertowana Gazeta Muzyczna
Skoncertowana Gazeta Muzyczna

  • Koncerty
    • Wszystkie
    • Rock / Metal
    • Inne
  • Fotorelacje
  • Wywiady
  • Koncertracja
  • Recenzje
  • Nowe wydawnictwa
    • Wszystkie
    • Rock / Metal
    • Inne
  • Kontakt
Skoncertowana Gazeta Muzyczna
Skoncertowana Gazeta Muzyczna

  • Facebook

Open’er Festival 2024: Flow Stage i Polskie Talenty

Redakcja, 15 czerwca, 202418 czerwca, 2024

Open’er Festival 2024 zbliża się wielkimi krokami, obiecując cztery dni intensywnych muzycznych doświadczeń. Organizatorzy, firma Alter Art, ogłosili nowość, która z pewnością zainteresują fanów.

Będzie nią Flow Stage – całkowicie nowa scena namiotowa, gdzie każdego dnia festiwalu wystąpi czwórka utalentowanych artystów. Linia artystyczna skupia się głównie na polskich wykonawcach, ale nie zabraknie też przedstawicieli sceny międzynarodowej.

Line-up Flow Stage na Open’er Festival 2024:

3 lipca – Miły ATZ, Lordofon, stickxr, Fat Dog
4 lipca – Natalia Przybysz, yunè pinku, Dawid Tyszkowski, Kosmonauci
5 lipca – CatchUp, Julia Pośnik, Rubens, Matylda/Łukasiewicz
6 lipca – Daria ze Śląska, Karin Ann, Tomasz Makowiecki, Nieve Ella

Flow Stage ma na celu zapewnienie alternatywy dla głównej sceny festiwalowej, oferując bardziej intymną atmosferę i bliższy kontakt z wykonawcami. Jest to doskonała okazja, by odkryć nowe talenty i cieszyć się różnorodnością muzyczną, jaką oferuje polska scena muzyczna.

Choć Flow Stage może być mniej znana niż główne gwiazdy festiwalu, to jednak obiecuje interesujące muzyczne doświadczenia dla miłośników lokalnej i globalnej muzyki alternatywnej.

Open’er Festival 2024 rozpocznie się 3 lipca i potrwa przez cztery dni, zapewniając festiwalowiczom niezapomnianą mieszankę brzmień i muzycznych przeżyć.

Festiwal Inne Koncerty

Nawigacja wpisu

Previous post
Next post

Odwiedź nasz profil na Facebooku

Polecamy

Bórfest 2025 – muzyczna podróż do lat 90. i nie tylko

Premiera drugiego singla i teledysku zespołu ANHER: „Astronom” już dostępny!

polityka prywatności

©2025 Skoncertowana Gazeta Muzyczna | WordPress Theme by SuperbThemes