Skip to content
Skoncertowana Gazeta Muzyczna
Skoncertowana Gazeta Muzyczna

  • Koncerty
    • Wszystkie
    • Rock / Metal
    • Rock
    • Punk
    • Inne
  • Fotorelacje
  • Wywiady
  • Koncertracja
  • Nowe wydawnictwa
    • Wszystkie
    • Rock / Metal
    • Rock
    • Punk
    • Inne
    • Recenzje
  • Kontakt
Skoncertowana Gazeta Muzyczna
Skoncertowana Gazeta Muzyczna

  • Facebook

The Weeknd: After Hours Til Dawn Tour – 4.08.2026 – Warszawa, PGE Narodowy

Dariusz Gracki, 9 września, 20259 września, 2025

THE WEEKND OGŁASZA KONTYNUACJĘ REKORDOWEJ TRASY STADIONOWEJ „AFTER HOURS TIL DAWN” NA 2026 ROK – MEKSYK, BRAZYLIA, EUROPA I WIELKA BRYTANIA
PLAYBOI CARTI ZAGRA NA WSZYSTKICH KONCERTACH W EUROPIE I WIELKIEJ BRYTANII, A ANITTA DOŁĄCZY W AMERYCE ŁACIŃSKIEJ
NAJWIĘKSZA TRASA R&B W HISTORII
WSPÓŁPRACA Z GLOBAL CITIZEN I ŚWIATOWYM PROGRAMEM ŻYWNOŚCIOWYM ONZ – Z KAŻDEGO BILETU ZOSTANIE PRZEKAZANY 1 USD/EURO/FUNT NA EDUKACJĘ I WALKĘ Z GŁODEM

  • Przedsprzedaż na stronie artysty zaczyna się we wtorek, 9 września o godz. 12:00 
  • Przedsprzedaż dla klientów Citi Handlowy wystartuje we wtorek, 9 września o godz. 14:00
  • Przedsprzedaż Ticketmaster Polska będzie dostępna od czwartku, 11 września o godz. 12:00
  • Przedsprzedaż dla klientów Nespresso rozpoczyna się w czwartek, 11 września o godz. 12:00
  • Sprzedaż ogólna rusza w piątek, 12 września o godz. 12:00 nawww.LiveNation.pl

Dziś artysta światowego formatu, The Weeknd, ogłosił kontynuację swojej rekordowej, wyprzedanej stadionowej trasy After Hours Til Dawn o koncerty w Meksyku, Brazylii, Europie i Wielkiej Brytanii w przyszłym roku. Nowa część tournée, produkowana przez Live Nation i sponsorowana przez Nespresso, rozpocznie się 20 kwietnia (poniedziałek) w Mexico City na Estadio GNP Seguro, a następnie obejmie m.in. Rio de Janeiro, São Paulo, Paryż, Amsterdam, Mediolan, Londyn, Madryt, Warszawę i wiele innych miast. Anitta dołączy do The Weeknd w Meksyku i Brazylii, a Playboi Carti wystąpi na wszystkich koncertach w Europie i Wielkiej Brytanii.

Trasa koncertowa After Hours Til Dawn Stadium Tour celebruje uznaną trylogię albumów The Weeknd – „After Hours” (2020), „Dawn FM” (2022) i „Hurry Up Tomorrow” (2025) – i prezentuje hity z jego dorobku muzycznego bijącego rekordy na listach przebojów. Posłuchaj „Hurry Up Tomorrow” TUTAJ.

Północnoamerykańska część trasy obejmowała ponad 40 wyprzedanych koncertów stadionowych, łącząc przełomową produkcję z elektryzującą setlistą, bijąc rekordy frekwencji w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie. The Weeknd stał się najbardziej dochodowym czarnoskórym artystą w historii, występując w takich miejscach jak Nowy Jork, Denver, Santa Clara, Seattle, Edmonton, Montreal, Orlando, Arlington i Houston, a także ustanowił najwyższą frekwencję wśród artystów R&B w Bostonie, Denver, Edmonton i Orlando. W Rogers Centre w Toronto pobił rekord wszech czasów pod względem liczby koncertów solowych artystów granych przez mężczyzn podczas jednej trasy – zaliczył ich aż sześć, ustanawiając jednocześnie rekord wśród kanadyjskich artystów. W Los Angeles ustanowił rekord największej liczby koncertów solowych artystów granych przez mężczyzn na stadionie SoFi. W Teksasie sprzedał w tym roku więcej biletów niż jakikolwiek inny artysta.

Trasa koncertowa After Hours Til Dawn Tour rozpoczęła się pierwotnie w 2022 roku i stała się największą trasą koncertową R&B w historii. W ciągu ostatnich trzech lat trasa obejmowała kraje na całym świecie, uwzględniając stadiony w Ameryce Północnej, Europie, Wielkiej Brytanii, Ameryce Południowej i Australii.

BILETY – EUROPA + UK: Bilety na koncerty w Europie i Wielkiej Brytanii będą dostępne w przedsprzedaży na stronie artysty, rozpoczynającej się we wtorek 9 września o godzinie 12:00. Przedsprzedaż Nespresso odbędzie się w czwartek 11 września o godzinie 12:00. Dodatkowe przedsprzedaże odbędą się przed ogólną sprzedażą, rozpoczynającą się w piątek, 12 września o godzinie 12:00 na stronie theweeknd.com/tour i www.LiveNation.pl

Nespresso i The Weeknd otworzyli dziś kawiarnię Samra Origins Vinyl Café w Nowym Jorku – pierwsze tego rodzaju miejsce, łączące muzykę i kawę w unikalny sposób, osobiście wyselekcjonowany przez artystę. Kawiarnia będzie działać do połowy października. Po raz pierwszy kolekcja Samra Origins jest dostępna na całym świecie, w tym nowa kawa Single Origin z Tanzanii, ekskluzywne akcesoria i nowy ekspres Vertuo – teraz dostępna w Afryce, Azji, Australii, Europie, Ameryce Łacińskiej, na Bliskim Wschodzie i poza nią. Aby dowiedzieć się więcej o kolekcji i doświadczeniu, śledź @samraorigins  lub odwiedź stronę nespres.so.

W ramach trasy After Hours Til Dawn 2026 The Weeknd nawiąże współpracę z Global Citizen, aby zebrać fundusze na zapewnienie dostępu do wysokiej jakości edukacji dla dzieci na całym świecie za pośrednictwem Funduszu Edukacyjnego FIFA Global Citizen. Będzie także nadal współpracować ze Światowym Programem Żywnościowym ONZ (WFP) w celu przekazywania środków na rzecz Funduszu Humanitarnego XO, który wspiera działania organizacji w odpowiedzi na bezprecedensowy światowy kryzys głodu. 1 euro ze sprzedaży każdego biletu w Europie, 1 funt w Wielkiej Brytanii oraz równowartość 1 dolara w Meksyku i Brazylii zostanie przekazana tym dwóm organizacjom. Fani będą mieli również okazję zdobyć podwójne zaproszenie na każdy koncert, działając z Global Citizen na rzecz walki ze skrajnym ubóstwem. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.globalcitizen.org.

THE WEEKND:

The Weeknd przejął kontrolę nad muzyką popularną i kulturą na własnych zasadach. Gwiazda posiadająca wiele płyt platynowych i siedmiokrotny diament jest jednym z najchętniej słuchanych artystów na Spotify na świecie. Może pochwalić się 111 milionami odbiorców miesięcznie i od ponad dwóch lat utrzymuje rekord największej liczby słuchaczy miesięcznie. W 2023 roku Księga Rekordów Guinnessa uznała go za „Najpopularniejszego Artystę Świata”. Jego album „After Hours” z 2020 roku jest na pierwszym miejscu najczęściej streamowanych albumów R&B wszech czasów, a album „Starboy” z 2016 roku plasuje się na drugim miejscu. Jego bijący rekordy singiel „Blinding Lights” uzyskał certyfikat RIAA w postaci diamentowej płyty i został nowym numerem jeden na liście Billboard Hot 100 wszech czasów, wyprzedzając hit Chubby’ego Checkera z 1960 roku „The Twist”.

Oprócz imponujących statystyk muzycznych, jest nominowany do nagród Emmy i Oscara, a jego wizerunek gościł na okładkach magazynów TIME, Vanity Fair, W, Forbes, Variety, Rolling Stone, Esquire, Harper’s Bazaar i GQ. Mieliśmy okazję oglądać go w telewizji podczas SNL, Super Bowl 2020, Jimmy Kimmel Live, Stephen Colbert, Jimmy Fallon, MTV VMA, Grammy i AMA. Jego wyprzedane światowe tournée stadionowe w latach 2022–2024 zarobiło prawie pół miliarda dolarów, a przed nim jeszcze wiele koncertów.

The Weeknd pełni funkcję Ambasadora Dobrej Woli Światowego Programu Żywnościowego ONZ (WFP) i został uhonorowany tytułem „Humanitarian of the Year” przez BMAC. Od 2020 roku do chwili obecnej przekazał ponad 9 milionów dolarów na różne cele charytatywne. Kwota obejmuje 2 miliony dolarów na wsparcie doraźnej pomocy żywnościowej i żywieniowej WFP w najbardziej dotkniętych kryzysem żywnościowym regionach Etiopii oraz 4,5 miliona dolarów na pomoc WFP w dostarczeniu ponad 18 milionów bochenków chleba na wyżywienie rodzin w Strefie Gazy za pośrednictwem Funduszu Humanitarnego XO, utworzonego we współpracy ze Światowym Programem Żywnościowym USA. Rekordy na listach przebojów, w sprzedaży i streamingach, występy na największych festiwalach i wyprzedane stadiony na całym świecie (w tym na Super Bowl 2020) oraz jego tajemnicza osobowość publiczna nieustannie umacniają pozycję The Weeknd jako jednego z najbardziej fascynujących i znaczących artystów XXI wieku.

PLAYBOI CARTI:

W ciągu zaledwie kilku lat raper Playboi Carti zgromadził ponad 31 miliardów odtworzeń na całym świecie, a jego globalna popularność systematycznie plasuje go w czołówce nowych gwiazd. Carti jest niepokonany od czasu wydania singla „Magnolia” w 2017 roku, którego błyskawiczny wzrost popularności zapewnił mu współpracę z Beyoncé i występy w serialach takich jak „Atlanta”. Jego album o tym samym tytule zgromadził do tej pory prawie 8 miliardów odtworzeń, debiutując na 12. miejscu listy Billboard 200, gdzie spędził 63 tygodnie. W następnym roku Carti wydał swój album „Die Lit”, debiutując na 3. miejscu listy Billboard 200, z takimi kolaboracjami jak Lil Uzi Vert w utworach „Shoota”, „Poke It Out” z Nicki Minaj, „Love Hurts” z Travisem Scottem i wielu innych. Album ma do tej pory prawie 9,8 miliarda odtworzeń na całym świecie i spędził łącznie 111 tygodni na liście Billboard 200. W kwietniu 2020 roku Playboi Carti powrócił z utworem „@MEH”, a w Boże Narodzenie jego pierwszy album, „Whole Lotta Red”, znalazł się na pierwszym miejscu listy Billboard 200 Chart. Album, na którym wystąpili m.in. Future i Kid Cudi, zgromadził oszałamiającą liczbę 8,8 miliona odtworzeń na całym świecie. Album sprzedał się w nakładzie 100 000 egzemplarzy i odnotował 160 milionów odtworzeń na całym świecie w ciągu pierwszego tygodnia. „Whole Lotta Red” był trendem numer 1 na Twitterze po premierze, a utwory z albumu zajęły 3 z 10 najpopularniejszych miejsc na YouTube, w tym pierwsze miejsce w momencie premiery.

Playboi Carti zdominował rok 2024 dzięki mocnym premierom muzycznym i znakomitym występom zarówno w kraju, jak i za granicą. Jego współpraca odniosła ogromny sukces, w tym utwór „CARNIVAL” z Kanye Westem, Ty Dolla $ignem i Richem the Kidem, który osiągnął 1. miejsce na liście Billboard Hot 100. Współpraca Cartiego z Travisem Scottem przy utworze „FE!N” osiągnęła 5. miejsce na liście Billboard Hot 100, a duet wykonał ten utwór razem w programie Saturday Night Live. Playboi Carti wystąpił również w utworach „Timeless” z The Weekndem, „I LUV IT” z Camilą Cabello, „TYPE SHIT” z Future, Metro Boomin i Travisem Scottem oraz „Popular” z The Weekndem i Madonną.

Teraz, wraz z premierą długo oczekiwanego, 30-utworowego czwartego albumu studyjnego, MUSIC, Carti po raz kolejny udowodnił, że jest liderem branży. Z udziałem Future’a, Lil Uzi Verta, Skepty, The Weeknda, Travisa Scotta, Ty Dolla $igna, Young Thuga i innych, album szybko wspiął się na pierwsze miejsce listy Billboard 200, gdzie spędził w sumie trzy tygodnie i stał się jego drugim albumem numer 1. Zdobywając 799 milionów odtworzeń na całym świecie i sprzedając 298 tysięcy egzemplarzy w pierwszym tygodniu w USA, Carti dołączył do Taylor Swift i Morgana Wallena, aby stać się trzecim artystą i pierwszym raperem, który kiedykolwiek miał 30 utworów na liście Billboard Hot 100. Po tym ogromnym sukcesie, Carti wydał deluxe wersję albumu, MUSIC – SORRY 4 DA WAIT, z czterema dodatkowymi nowymi utworami. Po ogromnym wpływie MUSIC, Carti zamknął Rolling Loud California gwiazdorskim setem, w którym zaprosił The Weeknda i Skeptę do wykonania utworów „RATHER LIE”, „Timeless” i „TOXIC”. Z nieustającą serią hitów i imponującymi występami, Playboi Carti nie zawodzi.

Carti połączył również siły z The Weeknd, aby dać fanom niespodziankę w postaci wykonania utworu „Timeless” podczas gali Grammy Awards 2025, a także wykonał przebój „Like Weezy” na żywo podczas gali BET Awards. Nie chcąc tracić impetu, dołączył do The Weeknd w jego trasie After Hours Til Dawn, którą będzie kontynuował do września. Duet wyprzedał cztery koncerty na SoFi Stadium i ma jeszcze kilka przystanków w Atlancie, Houston i innych miastach.

SAMRA ORIGINS

Marka Samra Origins została stworzona przez wielokrotnie platynowego artystę Abela „The Weeknd” Tesfaye jako celebracja zarówno dziedzictwa, jak i wspólnoty. Nazwana na cześć jego matki, Samry, marka odzwierciedla ciepło kultury etiopskiej, gdzie kawa została po raz pierwszy odkryta i udoskonalona, ​​i przekształca ją w nowoczesny rytuał budowania więzi między przyjaciółmi, rodziną i społecznościami na całym świecie. W swojej istocie Samra Origins to coś więcej niż tylko zawartość filiżanki; to wspólne chwile i więzi, które inspiruje kawa.

Marka zadebiutowała w 2023 roku we współpracy z Blue Bottle Coffee, wprowadzając portfolio mieszanek ziaren kawy, wykwintnych etiopskich kaw jednorodnych oraz kawy rozpuszczalnej; tworzonych z myślą o wyjątkowej jakości i zaprojektowanych tak, aby idealnie wpasować się w codzienne życie. Oprócz kaw, Samra Origins opracowała linię akcesoriów, w tym ekspresy do kawy, szklanki, kubki i odzież, zachęcając ludzi do uczynienia kawy pięknym elementem ich codziennych rytuałów.

W 2025 roku Samra Origins nawiązała współpracę z Nespresso, aby wprowadzić na rynek w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie mieszankę Togetherness Blend. Mieszanka ta, stworzona z lekko palonych afrykańskich ziaren Arabiki o miodowej słodyczy i drzewnym charakterze, odzwierciedlała misję marki, jaką jest zbliżanie ludzi poprzez kawę. We wrześniu tego roku marka kontynuuje tę podróż, wprowadzając na rynek światowy limitowaną edycję Tanzania Blend – 100% „Washed Arabica”pochodzącej z żyznych zboczy Kilimandżaro. Z każdym nowym produktem Samra Origins oddaje hołd Etiopii jako miejscu narodzin kawy, jednocześnie budując coś jeszcze większego: globalną społeczność inspirowaną więzią, hojnością i radością wspólnego dzielenia się kawą.

NESPRESSO

Nespresso to marka kawy, która nie ma sobie równych. Od małych espresso po większe filiżanki, od orzeźwiającej mrożonej kawy po funkcjonalne mieszanki, Nespresso oferuje miłośnikom kawy niezrównane doznania, które trafiają w każdy gust — parzone bez wysiłku za naciśnięciem przycisku. Wytwarzane z najlepszych ziaren, kawy Nespresso zapewniają intensywny, gładki i niezapomniany smak, który uświetnia każdą chwilę z każdym łykiem.

Ponadto współpraca Nespresso i Samra Origins by The Weeknd, w której kawa spotyka się ze sztuką, jest teraz po raz pierwszy dostępna na całym świecie. Wypróbuj nową kawę Single Origin z regionu góry Kilimandżaro w Tanzanii, w komplecie z ekskluzywnymi akcesoriami i ekspresem Vertuo.

Inne Koncerty KoncertlivenationPGE NARODOWYR&Bthe weekndwarszawa

Nawigacja wpisu

Previous post
Next post

Odwiedź nasz profil na Facebooku

Polecamy

Iron Maiden – 02-08-2025, PGE Narodowy Warszawa

Nowa Fala Rytmu: Nadchodzące Koncerty Connor Price, Aminé, Leon Thomas i Carpetman – Nie Przegap!

ROCK AM PALAST 2025 RUSZA DZISIAJ!NAJWIĘKSZY DARMOWY FESTIWAL ROCKOWY NA OPOLSZCZYŹNIE JUŻ W ROZKOCH

Rebellious Events: fani zapraszają Besatt, Thy Worshiper i XificurK na koncert we Wrocławiu

Bórfest 2025 – muzyczna podróż do lat 90. i nie tylko

Premiera drugiego singla i teledysku zespołu ANHER: „Astronom” już dostępny!

polityka prywatności

©2025 Skoncertowana Gazeta Muzyczna | WordPress Theme by SuperbThemes
Cleantalk Pixel